Kaikki tiedot toimituksista
- Kaikki tiedot GRIP500:sta
- Kaikki tiedot sivustostamme
- Kaikki tiedot autostasi
- Kaikki tiedot tuotteistamme
- Kaikki tiedot palveluistamme
- Kaikki tiedot maksutavoista
- Kaikki tiedot toimituksista
- Voinko kieltäytyä toimituksesta?
- Milloin renkaat toimitetaan?
- Kuinka voin tehdä, jos en saa toimitusta?
- Paljonko toimitus maksaa?
- Mitä tapahtuu, jos en ole siellä?
- Entä jos toimitushenkilö ei löydä osoitetta?
- Voidaanko tilaukseni toimittaa muuhun osoitteeseen?
- Voinko siirtää toimituspäivää?
- Voinko hakea renkaat itse?
- Kuka toimittaa renkaani?
- Kuka toimittaa tilaukseni?
- Kuinka voin seurata toimitusani?
- Pitääkö minun maksaa toimitushenkilö?
- Kaikki tiedot asennuskumppaneistamme
- Kaikki tiedot tietosuojasta
Voinko kieltäytyä toimituksesta?
Toimittaessasi renkaita kotiisi tai valitsemaasi osoitteeseen, sinulla on mahdollisuus kieltäytyä toimittamisesta.
Näin renkaat palautetaan automaattisesti lähettäjällesi ja hyvityksesi on nopeampaa.
Ympäristölle on kuitenkin taloudellisempaa ja parempaa reagoida ja ottaa meihin yhteyttä ennen renkaiden lähettämistä.
Näin vältetään matkat / paluu ja tarpeettomat käsittelyt ...
Milloin renkaat toimitetaan?
Renkaasi toimitetaan 2-4 päivän sisällä seuraavien vaiheiden mukaisesti:
- Kun tilauksesi on vahvistettu, saat heti tilausvahvistuksen sähköpostitse.
- Sitten siirrymme maksun varmentamiseen.
- Kun maksu on turvattu, annamme välittömästi valmistusmääräyksen varastoihimme.
- Seuraava numero lähetetään sinulle sähköpostitse, jotta voit seurata tilauksesi etenemistä.
- Rahdinkuljettaja on jo matkalla toimittamaan ne sinulle tai valitsemallesi osoitteelle.
Kuinka voin tehdä, jos en saa toimitusta?
Jos et saa meiltä uutisia koko tilausprosessin ajan:
- Tilauksen vahvistus.
- Lähetetään toimitusseuranta.
- Vastaanotto kotona tai valitsemassasi osoitteessa.
Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä käymällä Grip500 -sivustolla "Ota yhteyttä" -välilehdellä.
Jos sinulla on nimesi ja tilausnumerosi, tiimimme vastaa sinulle nopeasti!
Paljonko toimitus maksaa?
Renkaiden toimituskulusi tarjotaan kahdesta renkaasta.
Joten, sinulla ei ole ylimääräistä maksua.
Mitä tapahtuu, jos en ole siellä?
Lähetetyn tilauksen seurannan ansiosta tiedät, milloin sinut toimitetaan.
Jos et ole kotona ja kukaan ei voi vastaanottaa pakettiasi, toimituskuljettaja:
- Yritä jättää paketti naapurustostasi ja laittaa ilmoitus postilaatikkoosi.
- Jos tämä ei ole mahdollista, hän jättää sinulle ilmoituksen koordinaattiensa kanssa uuden tapaamisen asettamiseksi.
Entä jos toimitushenkilö ei löydä osoitetta?
Tilauksen yhteydessä sinulla on mahdollisuus jättää kenttiin kaikki kuljettajalle / kuljettajalle tarvittavat tiedot ja merkinnät:
- Sijainti.
- Risteys.
- Koodi.
- Muut osoitetiedot.
Tämän avulla tilauksesi voidaan vastaanottaa nopeammin ja kuljettaja / kuljettaja optimoida toimitukset.
Voidaanko tilaukseni toimittaa muuhun osoitteeseen?
Ehdotamme, että tilaat tilauksen tehdessäsi laskutusosoitteen ja toimitusosoitteen.
Toimitusosoite voi olla:
- Kotisi.
- Asennusasema.
- Työpaikkasi.
- Tai muu valitsemasi osoite (naapuri, perhe, lapset...)
Voinko siirtää toimituspäivää?
Yritämme toimittaa mahdollisimman pian.
Jos haluat siirtää toimituspäivää usealla viikolla, suosittelemme tekemään tilauksen myöhemmin.
Joissain tapauksissa renkaat voidaan jättää odottamaan asennusta asennusasemallesi.
Suosittelemme kuitenkin, että selvität tämän asennusasemasi kanssa koordinoidaksesi hyvin yhdessä ... ja se miellyttää kaikkia.
Voinko hakea renkaat itse?
Grip500 kattaa koko Euroopan ja on mukauttanut teollisuuden työkalunsa vastaavasti.
Tämä erittäin edistyksellinen työkalu antaa sinun vastaanottaa renkaat nopeasti valitsemasi osoitteeseen.
Siksi emme voi vastaanottaa sinua talletuksissamme monista syistä:
- Turvallisuus.
- Etäisyys.
- Ajan optimointi.
- Atk-työkalu on kehitetty toimimaan suuria määriä.
Kaiken tämän avulla voimme taata sinulle erinomaiset hinnat ja toimitusajat.
Kuka toimittaa renkaani?
Teemme yhteistyötä suurimpien eurooppalaisten kotiinkuljetusyritysten kanssa.
Näillä tunnetuilla yrityksillä on useita etuja:
- Erinomainen tuntemus alueensa kaupungeista ja kylistä.
- Suuret laivastot ja tärkeät joukkueet.
- Seuranta- ja retketyökalut on optimoitu.
Kuka toimittaa tilaukseni?
Toimituskuljettaja toimittaa tilauksesi suoraan valitsemallesi osoitteelle.
Tämä kuljettaja on tunnetun kuljetusyhtiön työntekijä.
Paketistasi ja maantieteellisestä alueestasi riippuen, kyseessä voi olla erilaisia yrityksiä, kuten:
- DPD, posti, Exapaq.
- GLS.
- Hermes.
Eurooppalainen kattavuutemme antaa meille mahdollisuuden olla luottamussuhde näiden kotiinkuljetus- tai kokoamisaseman asiantuntijoiden kanssa.
Kuinka voin seurata toimitusani?
Heti, kun paketti poistuu varastomme, saat seurantasähköpostin.
Tämän sähköpostin linkin avulla voit selvittää, missä paketti on.
Todellakin, kun paketti on skannattu jonkin vaiheen aikana: lastaus, kuljetus, saapuminen toimituskeskukseen, toimitus ... sinulle ilmoitetaan asiakasalueellasi.
Tämän avulla voit rauhoittaa itseäsi, mutta myös varmistaa tilauksesi hyvän toimituksen.
Pitääkö minun maksaa toimitushenkilö?
Toimittaja ja toimitukset maksamme meille.
Joten sinun ei tarvitse antaa heille rahaa.
Grip500 huolehtii kaikesta!